در گفتگو با مهر مطرح شد؛
وزیر بهداشت قهرمان صفر شدن آمار فوتی های کرونا است

سید کاظم موسوی، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اعلام خبر صفر شدن فوتی‌های کرونا از سوی وزیر بهداشت، اظهار داشت: ویروس منحوس کرونا هم برای ما و هم برای جهان ناشناخته بود.

وی افزود: با شیوع این بیمار در کشور، مردم هم از لحاظ مالی متضرر شدند و هم عده‌ای جان خود را از دست دادند.

نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به سیاست‌های وزارت بهداشت و دولت سیزدهم برای کنترل کرونا، تصریح کرد: با آغاز به کار دولت سیزدهم و سیاست‌های خوب وزارت بهداشت از جمله تولید واکسن در داخل و همچنین واردات واکسن از خارج، شاهد کنترل و مهار کرونا بودیم.

موسوی، وزیر بهداشت را فردی پاکدست، توانمند، متخصص و با همت جهادی دانست و افزود: ایشان برای کنترل کرونا برنامه‌ریزی‌های دقیقی انجام داد و خوشبختانه الان شاهد کنترل این بیماری هستیم، حتی تجربه روزهای بدون فوتی کرونا را داشتیم.

وی گفت: برای این موفقیت بزرگ و خبر خوش که در کشور اعلام شد هم به مسئولین وزارت بهداشت، کادر درمان و معاونین وزیر و هم به مسئولین دولت تبریک می گویم و معتقدم باید بر دست آنها بوسه زد.

نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت، افزود: وقتی مسئولین وزارت بهداشت با افتخار اعلام می‌کنند که بیماری کرونا در کشور کنترل شده است، این بدان معنا است که جلوی بسیاری از ضررهای مالی و جانی در کشور گرفته شد.

وزیر بهداشت روز پنچ شنبه ۱۲ خرداد اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.