وزیر بهداشت:
نباید غفلتی در تزریق واکسن انجام شود/توجه به خیرین سلامت

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین الهی پیش از ظهر پنجشنبه در سفر به استان فارس و شهرستان لارستان بیان کرد: یکی از موضوعاتی که باید در جامعه رعایت شود مسئله شیوه نامه‌های بهداشتی است از این رو تمامی آحاد جامعه حتی در صورتی که واکسن خود را دریافت کرده باشند باید شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: برخی بر این باور اند که اگر دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند دیگر نیازمند آن نیستند که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند این در حالی است که تزریق واکسن موجب خواهد شد مرگ و میر کرونا کاهش یابد اما این واکسن از ابتلای افراد به بیماری ممکن است جلوگیری نکند.

او تاکید کرد: از جمله اهدافی که سفرهای استانی دارند آن است که مسائل و مشکلات موجود در جامعه را احصا و نسبت به برطرف کردن آن اقدام شود.

عین الهی در خصوص این شهرستان نیز اظهار کرد: شهرستان لارستان یکی از مهم‌ترین شهرستان‌های فارس است که دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است از این رو باید به ویژگی‌های این شهرستان نظیر خیران حوزه سلامت توجه ویژه ای شود.

به گفته این مقام مسئول بیمارستان‌هایی که در این شهرستان دایر شده است از جمله مجهزترین بیمارستان‌های خیر ساز در کشور است.

منبع : www.mehrnews.com